Üdülőház · Napsugár Vendégház Bükkszentkereszt

További képek ▸

Napsugár Vendégház Bükkszentkereszt

Vendégházunk Bükkszentkereszt legszebb részén, a Napsugár úton a Bükki fennsíkerdők által közrefogott, kis lélekszámú mesebeli faluban várja vendégeit Lillafüredtől 10 km-re. A teljesen felújított téliesített faházikó minden évszakban várja a pihenni vágyókat. Kedvünkre választhatunk a rengeteg lehetőség közül: elsétálhatunk a gyógyítókövekhez, a környező kilátóhoz vagy Gyuri bácsi gyógynövénykertjéhez, meglátogathatjuk a bükki lovasparkot vagy a Diósgyőri várat, túrázhatunk Lillafüredre, felülhetünk a kisvasútra vagy a libegőre, majd az Anna barlangba és a fátyol vízesésben gyönyörködhetünk. Ha már nagyon melegünk van akkor a Miskolctapolcai barlangfürdő nyitva áll. Az adrenalin függőknek pedig a lillafüredi Kaland- és Élményparkot ajánljuk. Télen pedig a 100 méterre lévő sí és szánkópálya igazi adrenalinbonba az itt pihenőknek. Igény esetén csoportos túrákat is szervezünk. A fűthető faház maximum 8 fő elhelyezését tudja biztosítani. A nappaliban egy kényelmes ágyazható ülőgarnitúra van, a tetőtérben lévő két kisszoba 4 fő részére nyújt kényelmes pihenést. A földszinten pedig egy külön bejáratú szoba, mosdóval 2-3 fő részére biztosít kellemes kikapcsolódást . A faház modern konyha- étkezővel és zuhanyzós fürdőszobával rendelkezik új konyhai eszközökkel és bútorokkal. 8 főre teljesen felszerelt konyha várja vendégeit főzési lehetőséggel: : beépített kerámia főzőlap, mikrohullámos sütő, hűtőszekrény fagyasztóval, tányérkészlet, poharak (kávés, vizes, sörös pohár), evőeszközök, edények, serpenyők. A kertben pedig bográcsozási lehetőség van (bográcsot, sütőrácsot, nyársot, fát biztosítunk. ) A terasz pedig felejthetetlen nyugalmat és gyönyörű kilátást biztosít a fenyőfákkal körülölelt 700 m² kertben. A gyerekeknek kerti homokozóval, hintával, csocsóval, darts-al, legóval, activity, kártya, építős játékokkal kedveskedünk.

Bükkszentkereszt, Napsugár utca 34/A.

Ingyenes parkolás
Ingyenes WIFI
SZÉP kártya elfogadóhely
1 faház, 8 férőhely

Idegenforgalmi adó: 0 Ft/éj
Az információk tájékoztató jellegűek, az változtatás és elírás joga fenntartva.
Pontos árak szezontól és létszámtól függően.